Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Webová aplikace pro prohledávání zmínek o produktech z internetových portálů
Ledniczky, Péter ; Povoda, Lukáš (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Cieľom tohto projektu je vytvorenie programu, ktorý bude automaticky zbierať dostupný textový obsah z internetu a následne v ňom vyhľadá vopred zadané kľúčové slová. Na základe ich výskytu vykoná analýzu náladového indexu textu. Výsledky hodnotenia sú následne prezentované prostredníctvom grafov. Práca je vyhotovená s použitím technológií HTML, CSS, JavaScript, PHP a SQL.
Návrh konstrukčního řešení automatického podavače tablarů pro skladovací systém SLL LogiMat
Stoklásek, Tomáš ; Dlesk, Daniel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je navrhnout automatický podavač výsuvných polic (tablarů) o celkové hmotnosti 760 kg pro vertikální skladovací systém Logimat. Ve zprávě je uveden konstrukční výpočet podavače s pevnostním výpočtem jeho hlavních částí a vyřešení způsobu nabírání tablaru z výtahového zakladače. Zpráva dále zahrnuje kontrolu rámu podavače metodou konečných prvků a návrh snímačů pro řízení jeho pohybu.
The implementation of Search Engine Optimization methods and keyword analysis in articles with scientific and technical content
Chudáčik, Ondrej ; Žouželková Bartošová, Marie (oponent) ; Jašková, Jana (vedoucí práce)
The semestral work is focused on the implementation of the method of a Search engine optimization into website. It is summarized what Google is looking for in its ideal page one of search engine result page listing and what should be done to achieve the best rank. It addresses possibilities and required skills needed for success in the world of internet. In a search environment with constantly evolving algorithms, it is important for webmasters to stay current and relevant. Autor describes numbers of goals in optimization on-page elements and off-page elements. All goals should be resolved by the correct implementation. The work deals with all of the basic website´s functions, their parameters and defines the possibility of earnings from advertisement. It emphasizes the responsibility and necessity to observe special rules of effective optimization strategy.
The implementation of Search Engine Optimization methods and keyword analysis in articles with scientific and technical content
Chudáčik, Ondrej ; Žouželková Bartošová, Marie (oponent) ; Jašková, Jana (vedoucí práce)
The semestral work is focused on the implementation of the method of a Search engine optimization into website. It is summarized what Google is looking for in its ideal page one of search engine result page listing and what should be done to achieve the best rank. It addresses possibilities and required skills needed for success in the world of internet. In a search environment with constantly evolving algorithms, it is important for webmasters to stay current and relevant. Autor describes numbers of goals in optimization on-page elements and off-page elements. All goals should be resolved by the correct implementation. The work deals with all of the basic website´s functions, their parameters and defines the possibility of earnings from advertisement. It emphasizes the responsibility and necessity to observe special rules of effective optimization strategy.
Webová aplikace pro prohledávání zmínek o produktech z internetových portálů
Ledniczky, Péter ; Povoda, Lukáš (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Cieľom tohto projektu je vytvorenie programu, ktorý bude automaticky zbierať dostupný textový obsah z internetu a následne v ňom vyhľadá vopred zadané kľúčové slová. Na základe ich výskytu vykoná analýzu náladového indexu textu. Výsledky hodnotenia sú následne prezentované prostredníctvom grafov. Práca je vyhotovená s použitím technológií HTML, CSS, JavaScript, PHP a SQL.
Návrh konstrukčního řešení automatického podavače tablarů pro skladovací systém SLL LogiMat
Stoklásek, Tomáš ; Dlesk, Daniel (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Hlavním úkolem této práce je navrhnout automatický podavač výsuvných polic (tablarů) o celkové hmotnosti 760 kg pro vertikální skladovací systém Logimat. Ve zprávě je uveden konstrukční výpočet podavače s pevnostním výpočtem jeho hlavních částí a vyřešení způsobu nabírání tablaru z výtahového zakladače. Zpráva dále zahrnuje kontrolu rámu podavače metodou konečných prvků a návrh snímačů pro řízení jeho pohybu.
Metody sumarizace textových dokumentů
Pokorný, Lubomír ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá jednodokumentovou sumarizací textových dat. Část práce je věnována přípravě dat, která je tvořena hlavně normalizací. Uvedeny jsou v ní některé algoritmy stemizace a obsahuje i popis lematizace. Hlavní část práce je věnována Luhnově sumarizační metodě a jejímu rozšíření za pouţití slovníku WordNet. Popsána a implementována byla i Oswaldova metoda. Navrţená a implementovaná aplikace provádí automatickou tvorbu abstraktů za pouţití zmíněných metod. Byla provedena i sada experimentů, kterými byla ověřena správná funkčnost aplikace.
Aplikace metod vícekriteriálního rozhodování v digitálním marketingu
Kolaříková, Klára ; Fiala, Petr (vedoucí práce) ; Kuncová, Martina (oponent)
Práce aplikuje metody vícekriteriálního diskrétního rozhodování na varianty zdroje a média v oblasti digitálního marketingu. Obsahuje výpočet efektivní strategie digitálního marketingu, která přináší druhy konverzí, návštěvnost a zaujetí při minimalizaci nákladů. Aplikace metod vícekriteriálního diskrétního rozhodování se provádí v prostředí internetových stránek na zdrojích a jejich obecné kategorii médium. Na internetových stránkách firmy jsou propagovány produkty a posiluje se povědomí značky. Při výpočtu byly použity metody vícekriteriálního diskrétního rozhodování určující pořadí variant s kardinální informací. Součástí práce na základě výpočtu efektivní strategie digitálního marketingu je také analýza použitých klíčových slov a nejčastější konverzní trasy zdrojů a médií.
Analýza WWW stránek na základě klíčových slov
Doležal, Petr ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato práce se zabývá analýzou klíčových slov pro optimalizaci webových stránek. Zaměřuje se téměř výhradně na on-page faktory související s klíčovými slovy a frázemi. Cílem je návrh metodiky pro analýzu klíčových slov a její zhodnocení na základě praktického použití. Návrh metodiky se opírá o teoretické i praktické znalosti a zkušenosti, je hlavním přínosem práce. Využití analýzy klíčových slov je velmi široké, tvoří zejména základ pro tvorbu webu a jeho obsahu. S navrženou metodikou by se měl seznámit každý, kdo chce svůj web zviditelnit mezi konkurenčními stránkami, kdo chce lépe poznat své zákazníky a generovat vyšší zisk, protože pro všechny tyto i další účely je metodika přínosná. První ze dvou částí této práce představuje teoretický výklad. Je v ní vysvětleno, jakou pozici má analýza klíčových slov v SEO a ve web miningu. Dále jsou definovány významné pojmy související s klíčovými slovy, jsou popsány vlastnosti klíčových slov a metody, jak klíčová slova získávat pro optimalizaci webových stránek. Je vysvětleno, jakým různým cílům může analýza klíčových slov sloužit a jakými metrikami lze měřit dosahování těchto cílů. Dále jsou uvedeny základní nástroje používané při analýze klíčových slov a vlastnosti dvou současně nejpoužívanějších vyhledávačů v České republice, Googlu a Seznamu. Druhá, praktická část, obsahuje návrh metodiky pro analýzu klíčových slov, která zahrnuje nejen sběr dat, ale také optimalizaci webových stránek a monitoring změn. Jednotlivé procesy metodiky jsou dále rozvedeny v praktických experimentech pro konkrétní webové stránky. Na závěr je zhodnocena efektivita použité metodiky.
SEO optimalizace webových stránek
Komárek, Miroslav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimír (oponent)
Cílem této práce je popsat a analyzovat metody a techniky používané při optimalizaci webových stránek pro fulltextové vyhledávače (SEO). Práce syntetizuje teoretické poznatky získané z odborných zdrojů a ze zkušeností autora. Metody SEO optimalizace jsou rozděleny do dvou hlavních oddílů podle oblasti působení. On Page faktory, nebo-li faktory vyskytující se na webových stránkách a Off Page faktory, nebo-li faktory, které působí na optimalizované webové stránky a nevyskytují se na nich. V závěru práce je uvedena případová studie, na které byly aplikovány získané teoretické poznatky. Případová studie vychází z reálného projektu a je doplněna o podrobnou analýzu dosažených výsledků a to včetně ekonomických ukazatelů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.